19 de juny 2008

El semàfor

A l'encreuament de la Ronda del Mig amb Via Augusta hi ha un semàfor. Venint de Gran Via Carles III direcció General Mitre, just després del túnel, jo només l'he aconseguit passar en verd una vegada, i una altra el vaig passar en àmbar. Tots els altres cops (i no són pocs) me l'he trobat en vermell. I no té cap sentit, perquè no vens d'una successió de semàfors, perquè l'últim semàfor que et trobes és sempre abans d'entrar a la ronda: a Plaça Cerdà, a Carretera de Sants, al lateral de la Gran Via de Carles III... Per tant, quan arribes al semàfor de Via Augusta les probabilitats de trobar-lo verd o vermell haurien de ser les mateixes o bastant similars. L'altre dia, quan el vaig passar en verd, vaig tenir una petita alegria, però de seguida em va saber greu que aquesta regla tant estúpida que sempre es complia s'hagués trencat.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Home, jo crec que la clau és que aquell semàfor deu estar programat 80% del temps vermell i 20% verd, perquè la gent es tranquil·litzi al sortir del túnel i baixi velocitat, perquè una mica més endavant viu el pujol, i no fos cas que l'atropellessin!

Carles