14 d’oct. 2008

La crisi

Jo sóc una mica soca amb tot això de l'economia (la micro, la macro i la domèstica), tot i que alguna cosa em va quedar de tot el que em van explicar a la carrera (no entrarem a valorar ara per què a Ciències Polítiques ens enviaven els professors del departament d'economia que no volien a Econòmiques ni ADE...).

Bé, doncs des de ja fa uns dies que trobo que se sent a parlar molt que es veu que hi ha un crisi econòmica tremenda, però jo al meu rotllo. Fins que ahir vaig topar amb un article d'en Xavier Sala i Martin (sí, el de les americanes de colors) a La Vanguardia en què explicava la crisi. Ja sé que és un liberal ("tu lo sospechas, soy de derechas") però en sap, és didàctic i com a mínim ha tingut la consideració de dedicar una estona i un esforç a explicar la crisi perquè als que ens costa més puguem arribar a entendre alguna cosa...

1 comentari:

Sergi ha dit...

Eeeeii genial l'article!! Ha estat una fantàstica lliçó. Almenys ara veig algo del que hi ha darrera la paraula "crisi"... Ens veiem.